Business Controller

Er du en vinder med højt drive, så har du muligheden for at blive en vigtig brik i en nordjysk succes!

Glaseksperten A/S søger en Business Controller, der ikke alene brænder for at bistå ledelsen, men samtidig vil være hele organisationens foretrukne forretningspartner. Vi lover, at du får travlt, men du kan også se frem til et spændende og udfordrende job i en dynamisk og fremtidsorienteret virksomhed.

Vi garanterer samtidig kompetente kolleger, der arbejder sammen om at skabe en stærk afdeling, og som sætter en ære i at være kendt for effektiv opgaveløsning og professionel adfærd.

Grib chancen for at blive Nordjyllands bedste og mest værdiskabende Business Controller
Væksten i virksomheden har givet en ambition om at skabe et højt niveau af økonomistyring, og derfor oprettes denne stilling, hvor du forventes at sætte dit præg på hele værdikæden.

Med økonomichefen som sparringspartner og i tæt samarbejde med salg, produktion og logistik får du en hverdag, hvor du er tæt på ejerne og bl.a. gennem dit arbejde kan præge beslutningerne på øverste niveau.

Du vil arbejde med økonomistyring både centralt og decentralt for forretningsområderne, og du udfordrer og optimerer naturligt forretningsgange og rutiner.

Derudover vil arbejdsområdet være bredt, herunder:

  • Implementering af Business Intelligence-værktøj herunder udvikling af rapporter/Dashboards
  • Lønsomhedsanalyser/-værktøjer herunder dataunderstøttelse (ABC)
  • Udvikling og vedligeholdelse af forecast/rapporteringsplatform
  • Implementering af forretningsrapportering (intern rapportering)
  • Bidrage til en Performance Management kultur
  • Udarbejdelse af forecast, budget mv.
  • Udarbejdelse af Business cases på de mange nye investeringer og initiativer
  • Ad hoc analyser

Din succes i jobbet vil afhænge af din evne til at kvalificere ledelsesbeslutningerne med valide tal samt sikre en datadrevet beslutnings- proces. Til gengæld vil du med din brede forretningsforståelse og evne til at tage ejerskab få mulighed til at arbejde med meget forskellige opgaver og opnå solid personlig og faglig udvikling.

Du vil få lejlighed til at brede dig fra strategisk niveau til praktisk, konkret opgaveløsning, og du forventes at skabe dine resultater ved at gøre begge dele med lige stort engagement og talent.

Din gennemslagskraft, faglighed og gode interne relationer skaber respekt
Du har en baggrund som cand.merc økonomistyring eller tilsvarende kombineret med minimum 1-2 års erfaring. I en uformel kultur skal du kunne kommunikere på alle niveauer i organisationen, og du kan formidle komplicerede analyser og konklusioner på en enkel og overskuelig måde. Du har IT flair, mestrer hele Office-pakken især MS Excel, og du sætter dig hurtigt ind i nye systemer og værktøjer.

Dine referencer vil kalde dig et positivt og tillidsvækkende menneske, der kan skabe nødvendig forandring og tænke utraditionelt. Selvom du i høj grad trives med selvstændige opgaver, er du en god teamplayer, der smitter dine kolleger med engagement, vilje og lyst til at levere kvalitet i alle aspekter. Sidst, men ikke mindst forventer vi, at du behersker engelsk i både skrift og tale.

Ansøgning og cv
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Jesper Lund Hedegaard på tlf. 93 63 22 63.

Søg jobbet ved at sende din ansøgning og cv via e-mail til job@glaseksperten.dk.

Ansøgningerne behandles løbende, og vi tager annoncen af hjemmesiden, når vi har fundet den rette kandidat – så jo før du søger stillingen, jo bedre er dine muligheder.

Alle henvendelser behandles fortroligt. Hent PDF her

 


 

Uopfordrede ansøgninger
Vi er altid interesseret i at modtage uopfordrede ansøgninger fra kvalificerede kandidater. Vi sætter pris på din uopfordrede ansøgning, og vi behandler den 100 % fortroligt. Du kan sende din ansøgning til job@glaseksperten.dk eller sende den til os med posten.

Send din uopfordret ansøgning til:
Glaseksperten A/S
Sprogøvej 13
9800 Hjørring