Ordrebehandler til kundecenter vinduer & døre

Stilling slået op 07/03 2019

Brænder du for godt købmandskab, salg og god kundeservice? Så er du måske vores nye ordrebehandler til salg.

Vi har forrygende travlt, og søger derfor en fuldtids ordrebehandler til vores kundecenter for vinduer og døre i Hjørring med start snarest muligt.


Arbejdsopgaver
Du bliver en del af vinduesfabrikkens interne salgsafdeling i Hjørring, hvor der håndteres kundeforespørgsler primært fra danske kunder. Du vil få oplæring i vores system og
produkter samt daglig sparring fra dine kolleger på kontoret.

Primære arbejdsopgaver

  • Tilbuds / ordrebehandling
  • Salgsbackup til vores eksterne sælgere
  • Tilbudsopfølgning
  • Øvrige ad hoc opgaver


Kvalifikationer

  • Du kommer fra en lignende stilling
  • Du har erfaring fra branchen
  • Du har erfaring med kundeservice og ordrebehandling
  • Du er interesseret i og har evne for at arbejde med digitale redskaber

Du er en god købmand, har et godt overblik og er god til at koordinere. Du trives med at have travlt og befinder dig godt i et hektisk miljø. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du har gåpåmod, er nysgerrig og trives med at lære nyt.

Derudover er du som person udadvendt, smilende og imødekommende. Du tager ansvar for dine opgaver og er engageret og bidrager gerne, hvor der er behov.

Arbejdssted
Glaseksperten Vinduer & Vinduer
Ålborgvej 86, 9800 Hjørring

Vi tilbyder
Du bliver en del af et stærkt team med gode kolleger og en stærk holdånd i en dynamisk organisation. Du får en spændende stilling med gode muligheder for faglig og personlig
udvikling.


Ansøgning og cv
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Henrik Sørensen på mail hes@glaseksperten.dk.

Send din ansøgning med CV og relevante bilag pr. mail til job@glaseksperten.dk  MRK. ”KONTOR VD”.

Ansøgningerne behandles løbende, men vi venter på den rette kandidat – så jo før du søger stillingen, jo bedre er dine muligheder.

Alle henvendelser behandles fortroligt. Hent stillingsopslag her