Skip to the content

Kvalitetskoordinator

Stilling slået op 12/5 2021

Skarp og med stor virkelyst

Har du stor virkelyst og oplever du dig selv som en skarp og kvalitetsorienteret person? Så vil du nu have mulighed for at udfolde dit fulde potentiale. Glaseksperten har i den grad succes på det skandinaviske marked, og det stiller yderligere krav til og behov for at styrke fagområdet kvalitet. Til at bidrage og understøtte den nye QHSE-Manager søger vi nu en kollega, som er klar til at yde den ekstraordinære indsats for at lykkes og dermed bidrage aktivt til, at din karriere indenfor kvalitetsområdet udvikler sig massivt.

Tæt samarbejde med QHSE-manageren

Du får ansvar for operationelle opgaver, som håndtering af reklamationer og afvigelser, og skal bidrage proaktivt til kvalitetssikring, kvalitetsudvikling og kvalitetsstyring. Det sker i tæt samarbejde med QHSE-manageren, som bliver din faglige leder.

Dine primære opgaver er:

  • Sikre at kunderne fortsat oplever, at alle sager bliver varetaget hurtigt og professionelt og fulgt helt til dørs
  • Assistere med at drive processer ud i afdelingerne og sikre beskrivelser og dokumentation
  • Bistå med planlægning, gennemførsel og rapportering af audits
  • Bidrage til strukturering af kvalitetsledelsessystem og arbejdsprocesser
  • Sikre at man til enhver tid overholder gældende myndighedskrav og lovgivning
  • Udarbejde specifikationer og dokumenter til intern og ekstern brug
  • Vedligeholdelse af kvalitetssystem og tilhørende proces- og arbejdsbeskrivelser
  • Opfølgning på kvalitetsstatistikker og analysere data
Du nyder den koordinerende rolle

Du har givetvis en uddannelse som kvalitetskoordinator, procesteknolog, måletekniker eller lignende. Vigtigst er, at du har arbejdet i en funktion og virksomhed med teknisk karakter og har minimum 3 års erfaring fra en kvalitetsafdeling, hvor du har opnået kendskab til interne audits. Du behersker engelsk i skrift og tale, ligesom din it- og systemmæssige forståelse er markant over normalen. Du forstår vigtigheden af at håndtere og behandle reklamationer og afvigelser, som understøtter kundeservice i verdensklasse. Det betyder, at du kan håndtere at gå ind i en konfliktfyldt dialog med fokus på at skabe en win-win situation. Du forstår og nyder at arbejde i en koordinerende rolle, hvor der kan være flere interessenter såvel internt som eksternt.

Som person er du ind til benet kvalitetsbevidst i alt. Det gælder såvel din udstråling, attitude som måden, hvorpå du løser dine opgaver og forvalter dit ansvar. Andre oplever dig som en dedikeret person, der går meget langt for at nå de mål, du sætter dig for. I en koordinerende rolle forstår du vigtigheden af at involvere og inddrage andre i handlinger, når det er påkrævet – helt enkelt så kender du din besøgstid. Du oplever selv, at du har en udpræget empatisk evne, som du anvender aktivt i din måde at kommunikere med andre på. Processer og struktur passer ind i din arbejdsstil, og er de ikke på plads i tilstrækkelig grad, kommer du med konkrete og brugbare løsningsforslag.

Rig mulighed for at styrke og udfolde dit potentiale

Du motiveres af at være i en central funktion i en stærk, højteknologisk virksomhed, som fokuserer på udvikling og på at udnytte det fulde potentiale. Du bliver en del af en af Hjørrings største privatejede virksomheder med dedikerede og udviklingsorienterede ejere, hvor sammenholdet og kulturen er med til at skabe en god og stabil arbejdsplads. En virksomhed hvor man bliver taget med på råd, og hvor du bliver en markant spiller i den fremtid, der er kendetegnende for en virksomhed i vækst. Du får rig mulighed for at udfolde dit potentiale, og der vil være store faglige og organisatoriske muligheder på sigt, som du selv er med til at forme.

Arbejdssted: Hjørring

Ansøgningsfrist: Snarest muligt.

Kontakt Comentor: +45 26 42 00 00

Jakob Møller Hansen
Headhunter/ CEO

Læs mere og søg stillingen her

Lad os skabe resultater sammen

Vi er klar til at hjælpe dig med at vælge den rigtige glasløsning til netop dit projekt.